Referenssit

Hilla Group

Yhden kumppanin malli helpottaa arkea

Hilla Groupin laaja toiminta-alue vaatii kumppanin, joka pystyy tarjoamaan yhtenäiset ja joustavat ratkaisut kaikkialla Suomessa. Yhteistyö Canoraman kanssa on mahdollistanut sujuvan ja turvallisen tulostusympäristön koko konsernille.

Hilla group

Yhteistyö koko Suomen alueella

Hilla Group on media-alan konserni, joka tarjoaa yrityksille ja yhteisöille monipuolisia mediaratkaisuja Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Pohjois-Pohjanmaan, Koillismaan, Kainuun ja Lapin alueilla. Konsernin tietohallinto- ja kehitysjohtaja Juha Erkkilä arvostaa erityisesti sitä, että yhteistyö Canoraman kanssa mahdollistaa toiminnan yhden kumppanin mallilla.

Hilla Group hyödyntää Canoraman tarjoamaa palvelumallia, joka toimii yhtenäisesti koko Suomen alueella. Skaalautuva ja kustannustehokas sopimusmalli sekä paikallinen tuki ovat olleet tärkeitä tekijöitä yhteistyön sujuvuudessa. Myös palvelun helppous, tietoturvallisuus ja turvatulostusratkaisut ovat saaneet kiitosta.

”Voimme suositella Canoramaa kumppaniksi tulostuspalveluihin. Alallamme on tyypillistä jatkuva muutos, ja Canoraman kanssa olemme pystyneet ratkaisemaan muutosten luomia haasteita esimerkiksi turvatulostuksessa”, kertoo Erkkilä.

REIM Isännöinti

Sähköinen arkistointi tehosti toimintaa

REIM Isännöinti on tehnyt määrätietoista työtä paperimäärän vähentämiseksi ja tiedonhallinnan modernisoimiseksi. Canoraman ratkaisut ovat mahdollistaneet sujuvan siirtymän sähköiseen arkistointiin.

REIM Isännöinti

Paperista digitaaliseen tiedonhallintaan

REIM Isännöinti on Suomen suurin yksityisomisteinen isännöintialan yritys, ja Canoraman kanssa se on kehittänyt tiedonhallintaansa jo pitkään. Perinteisesti isännöintialalla käsitellään paljon paperidokumentteja, mutta REIM:llä on pyritty siirtymään kohti nykyaikaista sähköistä tiedonhallintaa.

Canoraman ratkaisujen avulla yritys on ottanut käyttöön sähköisen arkistoinnin, jossa hyödynnetään automaattista tekstintunnistusta. Näin tiedot ovat aina helposti saatavilla, asiakaspalvelu on tehostunut ja tilantarve pienentynyt merkittävästi.

”Canoraman ratkaisuiden avulla tiedot ovat aina helposti saatavilla ja asiakaspalvelu paranee. Konkreettisesti myös tilantarve on vähentynyt arkistojen siirryttyä sähköiseen muotoon”, REIM Isännöinnistä kerrotaan.

Printtipiste

Tulostaminen vauhditti kasvua

Ylivieskalainen Printtipiste kasvaa vauhdilla ja panostaa laadukkaisiin tulostusratkaisuihin. Canoraman tuella yritys on saanut lisää nopeutta, tehokkuutta ja ennakoitavuutta tuotantoonsa.

Printtipiste

Tehokkaammat prosessit ja kustannussäästöjä

Printtipiste tarjoaa asiakkailleen monipuolisia mainospalveluita ajoneuvoteippauksista suurkuvatulosteisiin ja mainoskankaisiin. Yritys arvostaa sitä, että Canorama ymmärsi heidän tarpeensa ja osasi tarjota juuri oikeat ratkaisut.

Leasing-rahoitus toi ennakoitavuutta ja säästöjä sopimuskaudelle, ja paikallinen palvelu on osoittautunut erittäin toimivaksi. Tulostaminen on nopeutunut merkittävästi, toimitusvarmuus parantunut ja kokonaiskustannukset laskeneet.

”Tulostaminen on niin nopeaa, että ihan naurattaa. Laminoinnin pystymme tekemään tarvittaessa heti ilman odottelua. Julistetulostin on ollut maailman paras vekotin”, kertoo Printtipisteen toimitusjohtaja ja yrittäjä Arttu Saari. Yrityksen kasvu on jatkunut vauhdikkaasti uusien palveluiden ja materiaalien myötä.

Pohjanmaan Kaluste

Luotettava kumppani vuosien ajalta

Pohjanmaan Kaluste on ollut Canoraman pitkäaikainen asiakas ja luottaa yrityksen palveluun vankasti. Yhteistyö perustuu nopeaan huoltoon, palvelualttiuteen ja toimivaan kokonaisuuteen.

Pohjanmaan

Pitkäaikaista yhteistyötä ja toimivaa palvelua

Pohjanmaan Kalusteen Information System Manager Marko Koivuniemi korostaa erityisesti Canoraman palvelualttiutta ja toimivaa huoltoa, joka reagoi nopeasti tarpeen mukaan.

Canoraman yhteyshenkilöt pitävät huolen siitä, että kokonaisuus säilyy toimivana ja asiakkaan tarpeita vastaavana. Tulostuskokonaisuus on pysynyt kustannustehokkaana ja sopivan kokoisena, eikä yrityksellä ole ollut tarvetta kilpailuttaa palvelua, sillä mahdolliset marginaaliset säästöt eivät oikeuttaisi muutosta.

”Jatkakaa samaan malliin, ei valittamista!” Koivuniemi tiivistää kokemuksensa.

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme!